Dagbesteding

Dagbesteding ‘t Kraaiennust

Dagbesteding ‘t Kraaiennust biedt dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking, psychische problemen of beide. ‘t Kraaiennust is gevestigd in het voormaligpostkantoor aan de Kraaikampweg in Vlagtwedde.

Activiteiten

De dagbesteding bestaat uit kleinschalige activiteiten die zowel onderdak als buiten plaatsvinden. Denk hierbij aan knutselen en houtbewerking. Wij werken ook in opdracht, echter niet in hoge oplages of met strakke deadlines. Enkele keren per jaar houden wij een markt met verkoop van eigengemaakte spullen. Ook staan wij soms met een kraam op een markt elders. Verder vinden er af en toe leuke uitjes plaats.

Dagbesteding op maat

Wij willen voor alle deelnemers aan de dagbesteding passende activiteiten bieden die ze leuk vinden en kunnen doen. Wij houden hierbij altijd zoveel mogelijk rekening met persoonlijke wensen en voorkeuren. Ons aanbod van dagbestedingsactiviteiten past niet bij al de bewoners van onze woonvorm d’ Oale Kazerne <link naar 3.>. Past werk of dagbesteding elders beter, dan stimuleren wij dit.